לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

רצף תודעה.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

כשאת תופסת את האבא והאחות של האמא בייביסיטרית שלך מזדיינים..


אמא בייביסיטרית טסה עם אמא שלה לברלין או מילאנו או לא התעמקתי באמת לאן כשהיא כל יומיים בארץ אחרת, ובעלה, מיסטר אבא בייביסיטר האנטיפת ואחותה המזופתת נשארו ממורמרים בארץ, אז כדי להפיג את המירמור הם מחליטים לעשות לי ול-2 הילדודס מופע עירום שכמותו לא נראה מעולם!

פתחתי את דלת הוילה העצומה ושמעתי צעקות חלשות מחדר ההורים, חשבתי ששודדים את אחותה של האמא בייביסיטרית, אז עליתי מהר ואחרי שקלטתי שהילדים למטה אמרתי להם ברב טימטומי לעלות גם ולחכות לי בחדר שלהם. מסכנים, כולם פוחדים. 

שיחקתי את עצמי בסרט אימה ופתחתי להם את הדלת כשיש לי מחבת ביד. לקח להם אולי 7 שניות להבחין בי, ולי כדי לעכל שזה באמת מה שאני רואה כאן ושאני אשכרה מחזיקה מחבת ביד.

הזין המידלדל שלו בתוך הכוס השעיר הדוחה של אחותה של האמא של הילדודס של הבייביסיטרית המדהימה שלי.

ברור שהילדים לא חיכו לי בחדר וצחקו כמו אני לא יודעת מה שראו את מה שראו. אחרכ הקטני בכה רצח. לא יודעת אם בגלל זה.

אני מכינה להם ארוחת ערב והם צועקים מלמטה "ראיתי לדודה שרון את הפושפוש!!!!" והאבא מחזיר מלמעלה "כן מאמי, רק לא להגיד לאמא, טוב?"

אמן שהוא יגיד לאמא יחתיכת בנאדם חלש

לך תעשה ביד למה אתה בוגד באשתך ועוד עם אחותה הכונפה

אידיוט.

 

אני באמת מאוהבת בילדים האלה (טוב נו רק באחד מהם באמת, השניה קרציון אבל רק בגלל שאף אחד לא מתייחס אליו ואז הוא מוציא את התסכול שלו בכל מקום, שזה די לגיטימי כשאבא שלו מעדיף להשתרלל ממאשר לשחק איתו בלגו או בפאזל ולהעביר איתו זמן איכות,) ואני לא יודעת איך לעכל את זה, בעיקר כשאני צריכה להיות שם גם מחר וגם בשבת.

האמא בייביסיטרית חזרה היום ונתנה לכולם חיבוקים ונשיקות, פתחה את המזוודה הגדולה והוציאה מתוכה לילדים מעילי גשם כחולים וצעיפים וכובעים ושוקולדות. לבעלה היא הביאה נשיקה גדולה ובקבוק אלכוהולי כלשהו. מזוודה גדולה ומפוצצת והמתנות עדיין לא נגמרות. כולם יושבים על רצפת הסלון ומחכים למתנה הבאה. משפחה צוחקת. מבטים מאיימים מהאב אליי. מאוד פסטורלי. מאוד כיף. אני צריכה ללכת. 

 

התמונה הזו בחיים לא תצא לי מהראש.

נכתב על ידי נורמה. , 5/12/2012 20:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין חשק


אז לא.

נתראה כשיהיה.

ביי בנתיים, אנשים מקסימים. :-)

נכתב על ידי נורמה. , 1/12/2012 01:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נורמה.

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)